REGULAMIN

Zlecenie wykonania usługi jest równoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją niniejszego regulaminu.

 

 

DYWANY:

1.      Wykonawcą usług jest firma HYLEKO Jadwiga Jakubowska z siedzibą w Krzemienicy.

2.      Dywany czyszczone są metodą ekstrakcyjną.

3.      Każdy dywan o wymiarach mniejszych niż 1m2 liczony będzie jako 1m2.

4.      Dywany w kształcie elipsy czy koła liczone są jako prostokąty.

5.      Dywany z frędzlami mierzone są bez długości frędzli.

6.      Wykonawca zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania usługi.

7.      Ceny podane w cenniku są cenami wyjściowymi. Ostateczna cena jest zależna od metrażu, siły zabrudzenia i zaplamienia (zużycie dodatkowych odplamiaczy czy neutralizatora zapachów).

8.      Termin wykonania usługi jest uzgadniany z Klientem indywidualnie.

9.      Klient ma obowiązek poinformować wykonawcę o próbach samodzielnego czyszczenia dywanu w szczególności o środkach chemicznych do tego użytych.

10.   Klient ma obowiązek poinformować wykonawcę o zabrudzeniach mogących się znajdować na dywanie, w szczególności silnie barwiących (krew, wino, herbata, kawa), a także zabrudzeniach od zwierząt (kał, mocz, wymioty). Brak takiej informacji będzie skutkował podniesieniem ceny o 100%.

11.   Wykonawca nie gwarantuje całkowitego usunięcia wszystkich plam. Skuteczność odplamiania zależy od kilku czynników: pochodzenia plamy, czasu powstania zabrudzenia, środków użytych przy próbach jego usunięcia oraz rodzaju materiałów.

12.   Dywany narażone na działanie promieni słonecznych mogą blaknąć, a wyczyszczenie dywanu może uwydatnić różnice w kolorach.

13.   Należy pamiętać, że w podczas użytkowania dywanu mogą się pojawić uszkodzenia mechaniczne  takie jak: mechacenie, wydeptanie, czy rozdwojenie włosa. W tych miejscach kolor dywanu może się różnić i po czyszczeniu te różnice również będą widoczne.

14.   Wykonawca nie odpowiada za uszkodzenie dywanu powstałe na skutek ukrytych wad.

15.   Dywany jedwabne, wiskozowe przyjmowane są warunkowo i tylko na odpowiedzialność Klienta.

16.   Jakość wykonania usługi należy sprawdzić podczas odbioru dywanów/wykładzin.

17.   Opłata za usługę pobierana jest przy odbiorze zlecenia.

18.   Reklamację uwzględniamy do 12 godzin po odebraniu usługi przez Klienta.

19.   Reklamacja jest rozpatrywana tylko po uiszczeniu należności za usługę.

20.   Reklamację należy złożyć w formie pisemnej.

21.   W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia dywanu przez Wykonawcę podstawą do wypłaty pieniędzy za dywan jest dowód zakupu (paragon lub faktura).

22.   W przypadku czyszczenia dywanu w domu Klienta, należy pamiętać, że dywan po czyszczeniu pozostanie mokry i należy go wysuszyć. W takiej sytuacji za jakość suszenia i efekt końcowy odpowiada Klient.