Zlecenie wykonania usługi jest równoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją niniejszego regulaminu.
- Wykonawcą usług jest firma HYLEKO Jadwiga Jakubowska z siedzibą w Krzemienicy.
- Każdy dywan o wymiarach mniejszych niż 1m2 liczony będzie jako 1m Dywany z frędzlami mierzone są bez długości frędzli.
- Wykonawca zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania usługi.
- Termin wykonania usługi jest uzgadniany z Klientem indywidualnie.
- Klient ma obowiązek poinformować wykonawcę o próbach samodzielnego czyszczenia dywanu w szczególności o środkach chemicznych do tego użytych.
- Wykonawca nie gwarantuje całkowitego usunięcia wszystkich plam. Skuteczność odplamiania zależy od kilku czynników: pochodzenia plamy, czasu powstania zabrudzenia, środków użytych przy próbach jego usunięcia oraz rodzaju materiałów.
- Dywany narażone na działanie promieni słonecznych mogą blaknąć, a wyczyszczenie dywanu może uwydatnić różnice w kolorach.
- Należy pamiętać, że w podczas użytkowania dywanu mogą się pojawić uszkodzenia mechaniczne takie jak: mechacenie, wydeptanie, czy rozdwojenie włosa. W tych miejscach kolor dywanu może się różnić i po czyszczeniu te różnice również będą widoczne.
- Wykonawca nie odpowiada za uszkodzenie dywanu powstałe na skutek ukrytych wad.
- Dywany jedwabne, wiskozowe przyjmowane są warunkowo i tylko na odpowiedzialność Klienta.
- Jakość wykonania usługi należy sprawdzić podczas odbioru dywanów/wykładzin bądź po zakończeniu wykonania usługi.
- Opłata za usługę pobierana jest przy odbiorze zlecenia.
- Ceny podane na stronie są cenami orientacyjnymi. Ceny mogą się różnić w zależności od stopnia zabrudzenia przedmiotu oraz jego wielkości.
- Reklamację uwzględniamy do 48 godzin po odebraniu usługi przez Klienta.
- Reklamacja jest rozpatrywana tylko po uiszczeniu należności za usługę.
- Reklamację należy złożyć w formie pisemnej.
- W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia dywanu przez Wykonawcę podstawą do wypłaty pieniędzy za dywan jest dowód zakupu (paragon lub faktura).